Select Page

Botol Susu Thermos

Kenapa Ramai Ibubapa di Malaysia Sudah Bertukar Kepada Botol Susu Thermos (BST)?

Lebih 3074++ Botol Susu Thermos (BST) telah terjual di Malaysia

Maknanya hampir 3000 keluarga sudah berpindah kepada BST.


Lebih 5000 BST dieksport ke Middle East.

Sekarang dalam proses untuk pemasaran di Singapore, Brunei & Indonesia.

 

SIMPLE, kerana Botol Susu Thermos telah banyak selesaikan masalah ibubapa di luar sana!


Masalah apa?


Anak merengek nak susu jam 2-3 pagi?

Terpaksa bangun buat susu, susu tertumpah sebab ngantuk sangat! Bukan? Hehe




Anak meragam nak susu ketika sedang aktiviti outdoor?

Ketika shopping & dinner?

Ketika bawa kereta & sedang jam teruk?

Ketika perjalanan jauh balik kampung?




TERPAKSA BUANG susu yang harganya makin MAHAL, sebab susu cepat SEJUK. Anak pula dah tak minum susu yang sejuk, terpaksa buang dan buat yang baru. :(

 


Tak perlu bawa beg dan bancuhan susu banyak-banyak jika nak keluar dalam 6-8 jam sahaja, cukup   buat dari rumah dan bawa 1 botol sahaja!


JIMAT sangat duit anda. Kenapa? 1 botol untuk penggunaan sehingga 6 tahun.

Tak perlu beli banyak botol sebab anak kita cepat membesar. 





Rahsianya…

Kerana susu yang dibancuh dalam

BST mampu tahan PANASSUAM, atau SEJUK sehingga 8 jam !






MASALAH anda SOLUSI kami 


Hanya bancuh susu dalam Botol Susu Thermos sebelum tidur atau keluar dan..

Tak perlu bancuh susu semasa :

✔ 2-3 pagi
✔ dalam kereta – sedang traffic jam
✔ shopping
✔ makan di restoran
✔ aktiviti outdoor

Kisah seorang ibu ni yang isi BST ini dengan air SEJUK Oren Tropicana dari rumah. Setelah beberapa jam, air Oren tu masih SEJUK dan lega minum dalam kereta, dahlah cuaca panas! :)


Jika anak comel anda merengek nak susu, hanya terus beri pada dia, mudahkan?


Kerana susu yang dibancuh mampu tahan 
PANAS/SUAM atau SEJUK sehingga 8 JAM.

✔ Pilihan tiga warna – setiap botol disediakan 3 jenis kepala
—–puting, sippy spout & sports straw lid———

(PENJIMATAN EXTRA – guna ikut kesusaian umur anak)


✔ Semua puting jenama lain boleh guna – jenis wideneck 48mm


✔ Sukatan jalur maksimum 250ml (9oz) tetapi isian penuh adalah 350ml (12oz)

FREE 3 jenis kepala : puting, sippy spout & sports straw lid


.

 

Pelaburan Jangka Masa Panjang

Anda mesti jarang atau tak pernah lihat botol susu beri waranti lebih setahun kan? :D

BST kami beri anda :


✔ Waranty sehingga 6 tahun (jenama lain hanya waranty setahun)
✔ Selamat digunakan sehingga 10 tahun
✔ Botol tak berkarat, tahan lasak & selamat digunakan
✔ 1 Botol sahaja, tak perlu kerap tukar botol susu

SMS dan dapatkan diskaun RM20, anda hanya perlu :

SMS BST11 dan hantar ke 019 440 8852

SMS BST11 dan hantar ke 019 440 8852

SMS BST11 dan hantar ke 019 440 8852

 Jika anda menggunakan Smartphone, boleh terus KLIK gambar di bawah :

Siapa Kami ?


Universal Kidz adalah syarikat orang Malaysia kita sendiri,
membuat R&D dan design sendiri dan memastikan agar ia betul-betul berkualiti tinggi.
Baru sebulan perkenal BST dan sudah 1500 BST telah dimiliki oleh penduduk Malaysia sekarang ini.


Update terbaru, sudah mencecah 3000 jualan.

Pengasas Universal Kidz, Uncle Amiruddin bersama selebriti terkenal Fahrin Ahmad bersama merasmikan BST. :)


Kini BST Universal Kidz sudah mula masuk pasaran antarabangsa.seperti di Middle East dan Asia Tenggara.
Saya pula ialah agen jualan Universal Kidz yang sah (ID No : AZ098, FB : Al-Farabi Shariff)

Uncle Amir sedang cuba menembusi market di Indonesia.

Tolong Jimatkan Duit Anda!

Adakah anda rasa harga BST ini mahal? Cuba lihat gambar di atas, kami faham harga barang makin naik, ada GST pula.


Dan inilah sebab UTAMA anda perlu memiliki Botol Susu Thermos ni !
.
Cuba bandingkan dengan botol susu bayi yang perlu kerap ditukar kerana anak makin membesar.
Anggaran jumlah perbelanjaan botol plastik untuk anak baru lahir hingga 6 tahun ialah RM270.
(rujuk gambar di bawah)


BST ini hanya RM99.90 dan boleh digunakan dari newborn hingga umur anak 6 tahun keatas.
3 jenis kepala disediakan untuk perkembangan usia.
Diperbuat dari material berkualiti tinggi yang agak mahal sedikit.
Tetapi, sangat berkualiti hingga boleh guna sehingga 10 tahun.

Berbaloi kan?

Betul ke berbaloi ?

Saya faham yang Tuan/Puan mungkin rasa produk ini mahal.
Ramai pelanggan sebelum ini pun rasa begitu.
Sebenarnya, setelah mereka mereka menggunakannya, baru mereka rasa berbaloi. 

Bukti testimoni pelanggan :




Tawaran Harga Yang Susah Anda Tolak 

Harga asal : RM120, harga OFFER: RM99.90 sahaja !

3 Pilihan Warna :

Warna Pink
Warna Silver
Warna Hijau


Syarat untuk dapatkan diskaun RM20, anda hanya perlu :

SMS BST11 dan hantar ke 019 440 8852

SMS BST11 dan hantar ke 019 440 8852

SMS BST11 dan hantar ke 019 440 8852

SMS BST11 dan hantar ke 019 440 8852

SMS BST11 dan hantar ke 019 440 8852

 Jika anda menggunakan Smartphone, boleh terus KLIK gambar di bawah :



Jaminan 7 hari 100% Wang Dikembalikan

Kami berani jamin BST ini mampu tahan panas/suam/sejuk sehingga 8jam.
(Kecuali susu ibu yang dipam, elok sehingga 4 jam kerana suhu rendah)
Mengikut rekod kami, kebanyakan susu formula berjaya untuk ujian sehingga 8jam ini kecuali sedikit.

Jika BST ini tidak mampu tahan lama, saya tak layak untuk simpan duit anda.
Hanya maklumkan pada saya dan BST yang baru akan dipos pada anda tanpa banyak soal.
Kami akan tanggung semua kos penghantaran.

Atau 100% wang anda akan dipulangkan jika tidak puas hati dengan BST ini.

Anda ada 7 hari untuk cuba BST ini tanpa risiko 

Tawaran ini sangat TERHAD, dan harga ini boleh naik bila bila masa :(

Fast Action Fast Result :)